Sunday, November 13, 2011

lovely sunday

Salam...

Cik Apple tak tau nak share apa untuk entri kali ni... sambil2 melayan bola Malaysia lawan Kemboja (keputusan setakat ni 3-1) teringin nak meng'update' blog yang kesunyian sejak beberapa hari ni. Sebenarnya entri kali ni bukan nak cerita pasal bola or Sukan Sea ke 26 di Palembang, Indonesia tetapi sekadar nak mengisi masa cik Apple jer.. ek?bosan kot

Sebenarnya semalam cik Apple marah dengan 'seseorang' yang macam perasan bagus sangat... kenapa terlebih emotional sangat ni? sabar... sabar... dan sebab tu jugaklah cik Apple letakkan gambar kat atas ni.... kerana ada sebabnya. Apa sebabnya.....?? cik Apple pun tak tau nak cakap macam mana lagi dengan 'seseorang' yang perasan bagus sangat... bagus ke dia? hehe... ingatkan dah settle masalah dengan dia tapi rupa2nya masih wujud lagi. Ntahla ayat apa yang cik Apple nak guna supaya dia paham pun tak tau lah... ni lah masalahnya bila bekerja satu opis dan kebarangkalian terserempak cerah sekali. Sampaikan ada kalanya cik Apple terpaksa menyembunyikan diri... ada ke?

Sejujur2nya cik Apple hanya boleh berkawan sahaja dan andai satu hari nanti cik Apple 'ter'terima dia bermakna ada 'something wrong' yang berlaku pada cik Apple dan diharap diwaktu tu ada kawan2 yang mengingatkan dan menasihati cik Apple. InsyaAllah... tak perlu memberi harapan andai rasa diri tak mampu menggalas harapan yang diimpikan dan tak guna memusnahkan harapan insan lain hanya untuk kepentingan diri sendiri.

Nota : kawan sampai bila-bila ok!!

2 comments:

  1. cik apple, jsut a quick share..sometimes org yg kta menymph, xnk terserempak tu la yg tersangkut kt kta..ooppss~apa pun, jodoh itu rahsia Allah..berdoa & berusaha utk bertemu jodoh yg menerima & mencintai kita kerana Allah.

    x mo emo2 ok..=)

    ReplyDelete
  2. thanks cikseroja... tp hati memang betul.. betul.. betul.. xsu** & hati tak terbukak lg setakat ni... i'Allah kalau dia jodoh cik Apple terima seadanya. ermm... masih menanti petunjukNya & suka statment 'jodoh itu rahsia Allah'. thanks alot

    ReplyDelete