Sunday, November 20, 2011

20.11.2011


Salam...

Semalam telah berlangsungnya perlawanan bola sepak Sukan Sea Malaysia lawan Myammar dan seperti semua sedia maklum pasukan negara kita telah berjaya menewaskan pasukan lawan di saat-saat akhir perlawanan dengan jaringan 1-0 dan ini bererti pasukan Harimau Muda kita akan melangkah ke final pada 21/11 ni a.k.a esok la.... berlawan semula dengan Indonesia dengan harapan dan doa diharap mereka berjaya membawa pulang pingat emas untuk negara... InsyaAllah.

Harini juga cik Apple nak buat entri berhubung satu lagi tarikh cantik 20.11.2011 cantik tak??hehe... banyak jugak yang nak mengabdikan tarikh arini dalam kenangan mereka. Diharap semua bahagia dan gembira hendaknya. Amin... InsyaAllah.


Satu lagi cik Apple baru perasan yang rupa2nya ada 2 orang anak buah cik Apple yang mengambil UPSR thn ni... hehehe apa la.. dah banyak sangat anak buah sampaikan tak teringat langsung. Dan setelah di selidik dan di siasat... Alhamdulillah keputusan mereka amat membanggakan dengan kedua2nya mendapat 5A. Tahniah buat Fatin Auni & Anis Najiha... ermm... macam mana nak ingatkan sebabnya badan diorang dah sama besar dan lebih tinggi dari cik Apple tu hehehe... ingatkan dah sekolah menengah rupa2nya masih darjah 6.

Nota : sesi ucapan tahniah yang tertunggak

No comments:

Post a Comment