Tuesday, December 27, 2011

Tahlil arwah + majlis pertunangan

Salam...


Untuk entri kali ni cik Apple nak berkongsi sikit sepanjang majlis pertunangan abang cik Apple dengan wanita pilihan hatinya. Majlis pertunangan yang telah berlangsung pada 25 Disember yang lalu di Teluk Intan, Perak mengikat janji untuk disatukan InsyaAllah pada penghujung bulan 5 nanti di sebelah pihak perempuan dan di sebelah cik Apple pada awal bulan 6. Perbincangan ahli keluarga telah diputuskan dan semua sepakat dengan perbincangan yang dibuat.


Semoga majlis berjalan lancar seperti yang dirancang walaupun kelihatan agak pening jugak kepala abang cik Apple memikirkan... tetapi InsyaAllah Allah akan permudahkan segala kekusutan selagi kita tidak melanggar perintahNya. Sedikit gambar yang dapat dirakamkan sepanjang majlis berlangsung.




ketibaan rombongan bertemakan warna biru





sesi bergambar setelah selesai majlis




inilah antara adik beradik cik Apple


encik Bos (berbaju hijau) + abang2 ipar + anak saudara



3 dara pingitan + 1 mak dara

dan pasangan yang diraikan.. abang cik Apple & tunangnya azua



Pada malam 24 Disember (sabtu), keluarga cik Apple mengadakan majlis tahlil arwah bonda setelah genap 30 hari pemergiannya... Sesungguhnya perasaan sedih dan sayu menyelubungi sanubari walau hakikatnya cik Apple redha dengan pemergiannya... mana tak sayunya sebab sekarang bila balik ke kampung dah tiada lagi wajah bonda di penglihatan dan tiada lagi tangan bonda yang boleh cik Apple salam dan cium... perasaan memang sangat2 berbeza dan hanya Allah saja yang mengerti.

Nota : semoga semua berjalan lancar!!

No comments:

Post a Comment