Friday, March 18, 2011

Hujan... hujan... hujan

Salam...

Dah lama tak menjenguk blog cik Apple...ye?? harini nak update sikit. Nak cite ape ek... mesti korang bosan nak baca. Bencana di Jepun masih belum berakhir. Kali ni dengan serangan toksid akibat letupan kilang nuklear... memang amat bahaya dan membimbangkan. Takziah dan semoga mereka semua selamat terutama kepada rakyat Malaysia yang berada di sana.

Di negara kita pulak cuaca hujan setiap hari terutama di sebelah petang sampaikan cik Apple tak sempat nak menghantar baju untuk ditempah. Ermm... merangkap baju raya la tu hikhik... tapi bukan warna tema raya. Petang ni hujan di sertai dengan petir, guruh dan kilat (kira pakej la tu... nasib baik takde angin ribut) sampaikan masa balik tadi cik Apple terpaksa u-turn balik akibat pokok tumbang dan menghalang laluan di Sek 7 kena lalu jalan lain.

Lampu isyarat pulak rosak, lagi menghuru-hara kan keadaan jalanraya yang sedia sesak dengan pemandu yang 'selfish' termasuk cik Apple gak. Maaflah ye... kalau terlalu berhemah pasti kena hon dengan kereta belakang pastu kereta lain takkan bagi peluangnyer untuk melintas. Tak taw la macam mana dengan mentaliti rakyat M'sia kita ni kan. Tak dapat lagilah nak menempah baju huhuhu....


Nota: Biar lambat asal selamat!!

No comments:

Post a Comment